Get Adobe Flash player

Головне меню

Сторінка методиста

                                                    

Басюк Людмила Вікторівна

Освіта: середня спеціальна, вища.
Назва закладу, рік закінчення: Новобузьке педагогічне училище, 1992 р., Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського, 1997 р.
Спеціальність: «Дошкільне виховання».
Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, вихователь дітей дошкільного віку.
Працює в ДНЗ: з 01 серпня 1992 р., в ДНЗ №7 – з 08 лютого 2016 р.
Педагогічний стаж: 20 років.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Педагогічне звання: «старший вихователь».
Педагогічне кредо: «Кожен вчинок – особистий приклад. Кожне слово – повага. Кожен погляд – любов та турбота».
Проблемне питання: «Сучасні підходи до організації  роботи з логіко-математичного розвитку дошкільників».
Державні та відомчі нагороди: Грамота управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації від 2008 р. Грамота управління освіти Ужгородської міської ради від 2005 р. Подяка Закарпатського обласного управління з фізичного виховання та спорту МОН України від 09.09.2010 р. Диплом управління освіти Ужгородської міської ради за перемогу в освітянській премії «Педагогічне сяйво» в номінації «Педагогічна толерантність», 2013 р.

 

Вихователь-методист разом із завідувачем здійснює керівництво ДНЗ, виконуючи такі функції:
- добирання кандидатів на посади вихователів, їх помічників, інших спеціалістів;
- створення сприятливого морально-психологічного клімату в колективі, системи морального і матеріального заохочення працівників;
- стратегічне планування, розроблення і впровадження програм розвитку і планів роботи ДНЗ;
- створення іміджу ДНЗ серед населення;
- обирання (розроблення) освітніх програм для дітей;
- організація освітньої, виховної роботи з дітьми;
- організація експериментальної, дослідницької роботи в ДНЗ;
- розвиток, ефективне використання інтелектуального потенціалу вихователів, спеціалістів;
- розвиток співробітництва з іншими ДНЗ, школами, дитячими центрами.

Вихователь-методист організовує навчально-виховну, методичну роботу, що містить:
- підготовку та проведення засідання педагогічної ради;
- проведення вихователями відкритих занять, семінарів, індивідуальних і групових консультацій, виставок, конкурсів;
- організацію роботи творчих груп;
- ведення картотеки навчально-методичної та педагогічної літератури;
- комплектування бібліотеки навчально-методичної та дитячої літератури, посібників;
- організацію роботи вихователів із виготовлення посібників, дидактичних матеріалів;
- організацію роботи з наступності ДНЗ і початкової школи;
- формування й узагальнення кращого досвіду роботи педагогів за різними проблемами і напрямками.

Вихователь-методист здійснює контроль роботи вихователя, що складається із:
- систематичної перевірки планів навчально-виховної роботи;
- відвідування занять, організованих видів діяльності у групах за графіком;
- контролю виконання річного плану роботи, рішень, що були прийняті на засіданнях педагогічної ради;
- організація взаємодії в роботі вихователів, психолога, музичного керівника, фізінструктора;
- систематичного проведення діагностики розвитку дітей, їх знань, умінь, навичок.

Діяльність методичного кабінету дошкільного закладу організовано згідно з принципами:
- демократизму і гуманізму;
- відкритості;
- системного підходу до методичного та інформаційного су¬проводу діяльності дошкільного навчального закладу;
- рівності умов для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації власного потенціалу;
- безперервності професійного вдосконалення;
- науковості, гнучкості і прогностичності методичної роботи з педагогічними кадрами закладу.

Функції методичного кабінету дошкільного закладу:
- розширення професійного світогляду педагогів;
- систематичне інформування їх щодо інновацій у галузі до¬шкільної освіти та залучення до застосування у практичній діяльності інноваційних технологій;
- надання практичної допомоги працівникам дошкільного за¬кладу і батькам вихованців щодо раціональної організації життєдіяльності дітей;
- систематичне вивчення стану освітнього процесу і динамі¬ки змін у розвитку дітей та професійній компетентності педагогів;
- моделювання змісту, форм і методів підвищення не лише фахової майстерності педагогів, а й рівня психолого-педагогічної культури батьків вихованців.