Get Adobe Flash player

Головне меню

Матеріально-технічне забезпечення ЗДО

У закладі дошкільної освіти створені належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей. Двір гостинно зустрічає малят. Біля входу в садочок вихователі на чолі із директором Гайовою Т.М. оформили «бабусин  двір» (невеличкий розписаний будиночок, криничка, возик,  солом’яний бичок).

У коридорі обладнано міні-світлицю, де розміщено лавку, стіл, який прикрашає вишита скатертина; полиці з предметами ужитково-прикладного  мистецтва (глечики, миски, кухлі, вироби з лози, дерева). Коридор ЗДО розмальований петриківським розписом, що несе розвиваючий ефект та прилучення малят до народного мистецтва. 

Будівля ЗДО огороджена зеленою зоною та парканом, на території розташовані клумби, газони, насаджено дерева та кущі. У належному стані знаходяться спортивний та ігрові майданчики.  Поновлені малі ігрові форми, пісочниці на групових майданчиках, які утримуються в належному стані, увесь ігровий та спортивний інвентар пофарбовано в яскраві кольори, надійно закріплено. На початку навчального року  все ігрове обладнання майданчиків випробовується на міцність, що фіксується актами. 

Оформлення групових приміщень, кабінетів є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам. У коридорах розташовані стенди, що розкривають напрямки роботи закладу, виставки дитячих малюнків, фотовиставки, розміщені інформаційні куточки. 

У всіх вікових групах обладнано куточки: самостійної художньої діяльності, книги, природи, пошуково-дослідницької діяльності, розвиваючих ігор, національні, чергових, куточок усамітнення та відпочинку, центри сюжетно-рольових ігор: «Сім’я», «Перукарня», «Лікарня», «Магазин», «Автопарк», у старших групах, крім вище вказаних є «Ательє», «Школа», «Бібліотека», «Дорожній рух». Для театралізованої діяльності є ляльки-рукавички, ширми, маски, різні види театрів. Групи забезпечені іграшками, будівельним матеріалом, настільними іграми. 

Тематичні куточки оформлено й наповнено матеріалами, посібниками та іграшками так, щоб підказати дітям вид діяльності та способи дій, а у відповідних ігрових зонах – сюжет гри та способів його реалізації. При цьому враховано вимоги відповідності предметно-розвивального середовища віковим особливостям вихованців, що дозволяє задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити розвивально-пізнавальний процес диференційованим. Облаштування простору кожної групової кімнати дає можливість вихованцям діяти як невеличкими підгрупами, так й індивідуально. 

Таке розвивальне середовище забезпечує психологічну захищеність дошкільників, сприяє розвитку особистісних якостей і здібностей дітей, формуванню активного пізнавального ставлення дітей до навколишнього світу, спонукає дітей до гри і сприяє розвитку їхньої уяви, викликає у дошкільників відчуття радості, формує позитивне ставлення до дошкільного закладу, спонукає до активної пізнавальної діяльності, а головне – сприяє гармонійному, всебічному розвитку дітей. 

Кожна вікова група має окремий майданчик із зеленими насадженнями. Подвір’я ЗДО та ігрові майданчики добре озеленені та обладнані малими спортивними спорудами, на кожному майданчику є пісочниця, столики, лавочки, гірки, дерев’яні споруди: будиночки, паровозик, машинка, гойдалки. Кожен майданчик відокремлено зеленими насадженнями кущів та декоративною огорожею.   

На спортивному майданчику проводяться спортивні свята, розваги, за умов теплої сприятливої погоди – ранкова гімнастика, заняття з фізкультури.